xoves, 21 de xaneiro de 2016

CLUBES DE LECTURA 2015/ 2016





CLUBES DE LECTURA 2015 / 2016



"Non hai dúas persoas que lean o mesmo libro", deixou dito Edmund Wilson. Pois neas andamos: a comprobalo. Este ano xuntámonos a compartir visións sobre estas lecturas.



  • PRIMEIRO DA ESO. [19 alumnos / 2 grupos]
    OSCAR WILDE, El fantasma de Canterville, Vicens Vices.
    ENRIQUE PÁEZ, Abdel, SM.
    ANXO FARIÑA, Os megatoxos e a espada esmeralda, A Nosa Terra.
    XESÚS FRAGA, Reo, Galaxia.



  • SEGUNDO DA ESO.  [60 / 5 grupos]
     JOÁN MANUEL GISBERT, El misterio de la isla Tökland, Planeta.
     JACK LONDON, A chamada da selva, Xerais.
        

  • TERCEIRO DA ESO. [45 alumnos / 4 grupos]
     JOHN GREEN, Bajo la misma estrella, Nube de tinta.
     ALFREDO GÓMEZ CERDÁ, El rostro de la sombra, SM.
     CARE SANTOS, Mentira, Edebé.
     MARK HADDON, O curioso incidente do can á media noite, Rinoceronte.

     BEATE TERESA HANIKA, Las lágrimas de Caperucita, Takatuka.
 


  • CUARTO DA ESO.   [19 alumnos / 2 grupos]
     KRESSMAN TAYLOR, Enderezo descoñecido, Xerais.
  
   CARLOS G. REIGOSA, Pepa a loba, Punto de Lectura.
     ROSA ANEIROS, Ás de bolboreta, Xerais.
 

  • PRIMEIRO DE BACHARELATO.   [42 alumnos / 3 grupos]
     SANDRA CISNEROS, A casa en Mango Street, Rinoceronte.
     MAGGIE O'FARRELL, A desaparición de Esme Lennox, Galaxia.
     NANCY HOUSTON, Marcas de nacemento, Rinoceronte.
    

  • SEGUNDO DE BACHARELATO.   [70 alumnos / 3 grupos]
     Lecturas presenciais de:

  1. curtametraxes, 
  2. pintadas, 
  3. poesía visual, 
  4. poesía escrita,  
  5. microrrelatos, 
  6. haikus, 
  7. greguerías, 
  8. aforismos...

  • CLUBE ADULTOS AGUIAR.   [30 lectores / 1 grupo]

     DAVID GROSSMAN, Delirio, Lumen.
     ANXOS SUMAI, Así nacen as baleas, Galaxia. 
     HARUKI MURAKAMI, Tokio blues, Tusquets.
     CELSO CASTRO, Entre culebras y extraños, Destino
     BELÉN GOPEGUI, Lo real, Anagrama.  
     RAQUEL VÁZQUEZ, La ocarina del tiempo, Trifolium.


Ilustración: Quint Buchholz

Ningún comentario:

Publicar un comentario